Waar gaan jullie fietsen? Wat is jullie route?

30 maart 2018 - Breda, Nederland

Waar gaan jullie fietsen? Wat is jullie route?

Deze 2 vragen worden ons vaak gesteld. De precieze route weten we nog niet, die bepalen we onderweg. We weten wel in hoofdlijnen wanneer we waar zijn, omdat we een aantal vluchten hebben geboekt.

Op 2 mei vliegen we naar Teheran. Dan hebben we zo'n 8 weken voor onze tocht door Iran, Armenië en Georgië.

27 juni nemen we het vliegtuig van Tbilisi (Georgië) naar Kuala Lumpur (Maleisië) en dan willen uiterlijk 15 juli in Singapore zijn. We hebben daar wat tijd nodig om onze visa voor Vietnam te regelen.

Op 16 juli hebben we een vlucht van Singapore naar Yogyakarta (Indonesië - Java). Onze volgende deadline (en hoogtepunt) is dan 2 augustus. Dan zien we Claudia, Richard, Xavier, Sabine, Yves & Fleur in Sambangan (Bali). LEUK!!! We trekken een week samen op. 12 augustus vliegen zij terug naar Nederland en vervolgen wij onze fietstocht door Indonesië richting Lombok & Sumbawa.

Op 11 september moeten wij terug zijn op Bali, want 12 september vliegen we vanuit Denpasar naar Hanoi (Vietnam). Het plan is om eerst een ronde door Noord-Vietnam te gaan fietsen en dan af te zakken naar het zuiden. Via Laos en Cambodja rijden we naar Thailand. En dan zien we weer verder.

Zeker is dat we op 1e kerstdag vanuit Bangkok (Thailand) naar Amsterdam vliegen.

Zo, dit was dan onze eerste blog. De volgende is vanuit Iran (denk ik).

1. Adje:
    31 maart 2018
    Nou Jet en Wim, wat een avontuur!! Veel suc6!!!
  2. Dorine:
    31 maart 2018
    Wij wensen jullie héél veel plezier samen en geniet van dit bijzondere avontuur!!
    Liefs Cliënten en Personeel 171 A-B
  3. Jozien:
    4 april 2018
    Wat een avontuur, ik wens jullie alle goeds, veel plezier, genieten, liefde, mooie ervaringen, prachtige herinneringen maken en voor goede gezondheid. Succes met voorbereidingen, ( tijdelijk) loslaten van je thuis, familie en vrienden,Ik wens jullie toe dat jullie en je naasten die je dierbaar zijn, in een zo goed mogelijke gezondheid weer in jullie armen sluit in december 2018 Groetjes Jozien ps heel graag reis ik ( virtueel) met jullie mee
  4. Diana Giljam:
    10 april 2018
    Wat een voorzicht Jet en Wim, echt tof!
    Het aftellen is nu echt begonnen.
  5. Judy:
    19 april 2018
    Echt supergaaf! Veel plezier, succes, geluk en ervaringen!
    Ik ga jullie volgen!
  6. Elly:
    23 april 2018
    Het was goed om je vanmiddag nog even gesproken te hebben, Mariëtte! Ik wens jou en Wim een onvergetelijke reis! Veel plezier!
  7. Anja Vredenbregt:
    23 april 2018
    Stuur je een foto met die mooie groene jurk aan op de fiets? Veel plezier. Ik ga jullie volgen. X Anja
  8. Anja Vredenbregt:
    23 april 2018
    Plaats je een foto van jezelf op de fiets met die mooie groene jurk aan? Veel plezier. Groetjes Anja
  9. Rick en Gerry:
    2 mei 2018
    Lieve Jet en Wim. Het grote avontuur is dan eindelijk begonnen. We zullen jullie deze zomer missen bij onze fietstochten en kampeerweekendjes. Heel veel plezier en GENIET er van. Lieve groeten van Gerry en Rick.
  10. Ilse van Kempen:
    3 mei 2018